Izzadj Velem

Izzadj Velem

Hétköznapi praktikák izzadás ellen

2015. április 16. - stewa

A kellemetlenségek elkerülése miatt, különböző praktikák váltak szokásaimmá:

Felkelés után alaposan meg szoktam mosni a lábaimat, hónaljamat és a kezeimet levendula szappannal. Teljesen szárazra törlöm és pamut zoknit veszek fel, amit vagy befújok lábspray-vel, vagy behintőporozok.

7554a85e36e6d231d1636e3c41048a88.jpg

cpnp1194161_altpic_5.jpg

Ha jó idő van és ha mokaszint vagy balerina cipőt húzok, pamutból készült titokzoknit szoktam felvenni. Nagyon sok van belőlük és szeretem hordani. 

32643_b1_pv.jpg

A hónaljamat át szoktam törölni ecetes vattakoronggal, így meggátolhatjuk a testszagot okozó baktériumok szaporodását. Miután megszárad, izzadásgátlót teszek rá. A hónalj tapaszt akkor teszem a felsőmbe, mikor színes felsőt veszek fel, de általában inkább olyan ruhát választok, amin nem látszik annyira az izzadságfolt.

izzadas-dezodor-honalj.jpg

 

 

izzadas.jpg

Napközben igyekszem gyakran kezet mosni. A mosdókban lévő szappanokat nem szeretem nagyon, viszont a kézszárítót több okból is praktikusnak találom. A kezem mellett, mikor egyedül vagyok a helyiségben a hónaljamon lévő izzadságfoltot is meg tudom szárítani vele, így a ruhám is száraz lesz utána. Kézfertőtlenítő mindig van a táskámban.

aqualine_1319-96_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://izzadjvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr507374138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása